فعالیت 118 شرکت دانش‌بنیان در قم
کد خبر: 4081797
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷

فعالیت 118 شرکت دانش‌بنیان در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: ۱۱۸ شرکت دانش‌بنیان در استان قم در حوزه فناوری اطلاعات، کشاورزی و... فعال هستند و رتبه ما در کشور قابل‌قبول است.

سید مهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، در حاشیه آیین رونمایی از محصولات دانش‌بنیان استان قم که روز گذشته، هفتم شهریورماه انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان قم اظهار کرد: در این زمینه ستادی در استان با عنوان اقتصادی دانش‌بنیان شکل‌ گرفته و تقریباً تمام مدیران و سازمان‌هایی که به‌نوعی فعال این عرصه فعال بوده در ستاد حضور دارند.

وی ادامه داد: موضوعاتی از جمله رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان، فرهنگ‌سازی، آشنایی مدیران با موضوعات دانش‌بنیان و کسب‌وکار و کارآفرینی در این ستاد پیگیری می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم بیان کرد: رونمایی از محصولات دانش‌بنیان در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام‌ شده و عمده محصولاتی که امروز رونمایی شده، کشاورزی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان در حوزه دانش‌بنیان فعال‌تر شده‌اند، افزود: مرکز رشد و شتاب‌دهنده‌هایی که فعالیت می‌کنند، می‌توانند به ارتقای این حوزه کمک کنند.

قریشی با تأکید بر اینکه بخشی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان مشکلات نقدینگی دارند که در قالب‌های مختلف از جمله تبصره ۱۸ حمایت می‌شوند، گفت: ستاد اقتصادی دانش‌بنیان در حال جمع‌آوری نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و مشکلات آن‌ها در سطوح استانی و ملی پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: ۱۱۸ شرکت دانش‌بنیان در استان قم در حوزه فناوری اطلاعات، کشاورزی و... فعال هستند و رتبه ما در کشور قابل‌ قبول است.

انتهای پیام
captcha