اعلام فراخوان پویش تولید محتوای دیجیتال «مهر محرم» در کرمانشاه
کد خبر: 4081585
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اعلام فراخوان پویش تولید محتوای دیجیتال «مهر محرم» در کرمانشاه

فراخوان پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال «مهر محرم» در قالب سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در کرمانشاه اعلام شد.

اعلام فراخوان پویش مهر محرم

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال «مهر محرم» در قالب سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در کرمانشاه اعلام شد.

این پویش در بخش عکس و فیلم کوتاه دومین سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» برگزار می‌شود و «هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئت‌های خانگی و تربیت حسینی و مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی» از موضوعات و محور‌های این سوگواره هستند. راهپیمایی اربعین و جلوه‌های هنری این رویداد عظیم دنیای اسلام از دیگر موضوعات سوگواره مهر محرم است.

پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در قالب‌های فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای شامل مستند کوتاه، داستانی کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک و نماهنگ و عکس شامل تک عکس حرفه‌ای و مجموعه عکس در دو بخش حرفه‌ای و عمومی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش حرفه‌ای به سایت www.soogvareh.com و برای بخش پویش عمومی با درج هشتگ‌های ملت_امام_حسین(ع) و انا_من_حسین و من_حسینی_ام اقدام کنند.

پنجم مهرماه سال‌ جاری آخرین مهلت ارسال اثر به پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم است.

انتهای پیام
captcha