همایش «روایت مادری» در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4081508
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

همایش «روایت مادری» در گرگان برگزار شد

همایش «روایت مادری» با حضور مدیر کل تبلیغات گلستان، فرمانده سپاه نینوا و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گلستان و دیگر مسئولین امروز، ۶ شهریور در سالن ولایت تبلیغات گلستان برگزار شد.

برگزاری همایش روایت مادری و تجلیل از  خانواده شهید مدافع حرم شیبانی مجد

به گزارش ایکنا از گلستان، همایش «روایت مادری» با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی گلستان و با حضور مدیر کل تبلیغات گلستان، فرمانده سپاه نینوا گلستان و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گلستان و دیگر مسئولین امروز، ۶ شهریور در سالن ولایت تبلیغات گلستان برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گلستان در این مراسم با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تجلیل از خانواده شهدا به عنوان یادگاران شهیدان انقلاب، کمترین اقدام انجام شده می‌باشد.

آخوند میرزاعلی خانواده شهدا را اسوه استقامت دانست و گفت: شهادت مکتب سازنده‌ای است که شگرف‌ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش‌های تاریخ را دارد بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گلستان با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند بیان کرد: در این جهان غبارآلود که دشمنان ارزش‌های انقلاب را هدف قرار داده اند، بهترین جهادتبیین زنده نگه داشتن یاد شهدا است که می‌تواند ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ کند.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش‌ها انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل جوان می‌باشد که سعی شده خاطرات شهید به صورت مجموعه کتاب در دسترس همگان قرار بگیرد.

همچنین در این همایش ضمن تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد از کتاب زندگینامه شهید با عنوان «انتظاری فراتر از هجده» رونمایی شد.

قرار است برگزاری این همایش‌ها به صورت فصلی همراه با نشست‌های کتابخوان، استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام
captcha