برپایی نمایشگاه آثار منتخب سوگواره «مهر محرم» در نمایشگاه دائمی خانه ملت
کد خبر: 4081330
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

برپایی نمایشگاه آثار منتخب سوگواره «مهر محرم» در نمایشگاه دائمی خانه ملت

دبیر سوگواره «مهر محرم» از برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب چهاردهمین سوگواره در نمایشگاه دائمی خانه ملت واقع در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب چهاردهمین سوگواره «مهر محرم» در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، میثم قدس‌پور، دبیر چهاردهمین سوگواره ملی «مهر محرم» امروز، ششم شهریور، در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب چهاردهمین سوگواره در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از هفتم تا نهم شهریور و از ساعت هشت صبح تا 16 آماده بازدید است یادآور شد: در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عکس از ۲۹ عکاس در بخش‌های استان سمنان، ملی و بین‌المللی ارائه می‌شود.

قدس‌پور ادامه داد: ۱۱ عکس بخش بین‌المللی از شش عکاس از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، عراق، بحرین و انگلستان در معرض دید علاقه‌مندان به هنر عاشورایی قرار می‌گیرد.

دبیر چهاردهمین سوگواره ملی «مهر محرم» با اشاره به اینکه  نمایشگاه مذکور ساعت 10 روز دوشنبه هفتم شهریور با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افتتاح خواهد شد اظهار کرد: این دومین نمایشگاه عکس‌های مهر محرم است که امسال برگزار می‌شود.

قدس‌پور متذکر شد: پیش از این، نمایشگاه مذکور در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا شده بود و سومین نمایشگاه نیز قرار است همزمان با ایام پایانی ماه صفر و رحلت حضرت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و نیز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی برپا شود.

به گفته وی؛ فراخوان پانزدهمین دوره سوگواره ملی «مهر محرم» ذیل دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت soogvareh.com تا پنجم مهر ۱۴۰۱ نسبت به ارسال آثار خود در بخش رسانه‌های تصویری شامل فیلم کوتاه و عکس اقدام نمایند.

انتهای پیام
captcha