برگزاری چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم
کد خبر: 4081181
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

برگزاری چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم

پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در قالب سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم

به گزارش خبرنگار ایکنا، پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب بخش عکس و فیلم کوتاه دومین سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» برگزار می‌شود.

هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی و مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی، موضوعات و محور‌های اصلی این سوگواره هستند. همچنین راهپیمایی اربعین حسینی و جلوه‌های هنری این رویداد عظیم دنیای اسلام از دیگر موضوعات سوگواره مهر محرم به شمار می‌رود.

پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در قالب‌های فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای شامل مستند کوتاه، داستانی کوتاه، پویانمایی، موشن گرافیک و نماهنگ و عکس شامل تک عکس حرفه‌ای و مجموعه عکس در دو بخش حرفه‌ای و عمومی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در بخش حرفه‌ای به سایت www.soogvareh.com و برای بخش پویش عمومی با درج هشتگ‌های ملت امام حسین (ع) و انا من حسین و من حسینی‌ام اقدام نمایند.

یادآور می‌شود، ۵ مهرماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم است.

چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم

انتهای پیام
captcha