«مسجد رنگ‌ها» عکاسان سراسر کشور را فراخواند
کد خبر: 4081044
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

«مسجد رنگ‌ها» عکاسان سراسر کشور را فراخواند

مدیر موقوفه نصیرالملک شیراز از برگزاری جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ها» به مناسب ایام محرم و صفر خبر داد.

مسجد نصیرالملکبه گزارش ایکنا از فارس، علی طهماسبی، مدیر موقوفه نصیرالملک شیراز، امروز، 5 شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان ‌اینکه جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ها» از امروز آغاز به‌کار می‌کند، گفت: علاقه‌مندان به عکاسی از سراسر ایران می‌توانند تا پایان ماه صفر مصادف 6 مهرماه، آثار خود را از مسجد نصیرالملک برای این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش جانبی این جشنواره شامل آثاری است که از خدمات مواکب موقوفه نصیرالملک و مواکب سطح شهر شیراز در سال جاری به ثبت رسیده است، ادامه داد: عکاسان جهت عکاسی از محیط مسجد نصیرالملک می‌توانند با مراجعه در بازه 8 الی 19 به مسجد، مجوز عکاسی دریافت کنند.

مدیر موقوفه نصیرالملک شیراز بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با آثار قدیمی خود از مسجد نصیرالملک نیز در این جشنواره شرکت کرده و هر نفر نیز حداکثر 10 آثار خود را می‌تواند ارسال کند.

طهماسبی با بیان اینکه علاقه‌مندان با رجوع به سایت موقوفه نصیرالملک به آدرس nasiralmulk.ir می‌توانند آیین‌نامه اجرایی شرکت در این جشنواره را دریافت کنند، تصریح کرد: عکاسان جهت شرکت در این جشنواره در ابتدا باید صفحه مجازی موقوفه را دنبال کنند و سپس آثار خود را با هشتگ‌های #مسجدرنگها و #مسجدنصیرالملک در پیج شخصی خود منتشر کنند و سپس به ایمیل Mosque.colors@gmail.com ارسال کنند.

وی در پایان گفت: جوایز این جشنواره در بخش ویژه برای نفر اول 3 میلیون، برای نفر دوم 2 میلیون و برای نفر سوم یک میلیون تومان است و در بخش جانبی نیز 10 هدیه 500 هزار تومانی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha