حل مشکلات کشور نیازمند شجاعت مدیران است
کد خبر: 4080807
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
قالیباف:

حل مشکلات کشور نیازمند شجاعت مدیران است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز نیازمند مدیران امین و شجاع هستیم، گفت: تحول در کشور و حل مشکلات نیازمند شجاعت مدیران است تا با تصمیمات خردمندانه و شجاعانه‌ کارها را پیش ببرند.

محمدباقر قالیبافبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در لرستان عصر پنجشنبه، سوم شهریور با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه کار و خدمت به مردم موضوعی است که هیچ مسئله‌ای نباید به آن سایه بیاندازد، افزود: نمی‌خواهیم در کارهای اجرایی دخالت کنیم و تنها بر اجرای قانون و بودجه نظارت داریم اما باید به مدیران استان بگویم کار و خدمت به مردم موضوعی است که هیچ مسئله‌ای نباید به آن سایه بیاندازد.

قالیباف گفت: امروز نیازمند مدیران امین و شجاع هستیم، باید به مدیران امین شجاعت تصمیم‌گیری دهیم، امروز تحول در کشور و حل مشکلات نیازمند شجاعت مدیران است تا با تصمیمات خردمندانه و شجاعانه‌ کارها را پیش ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سختی‌هایی که امروز مردم تحمل می‌کنند به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس مایه خجالت است، ادامه داد: این موارد وظایف همه ما را سنگین‌تر می‌کند و اگر دغدغه‌مند باشیم باید خواب را از ما بگیرد تا با همدلی و برنامه‌ریزی دقیق برای مردم عزیز تلاش مضاعف کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار برای تنش آبی در ۷۰۰ روستای  استان لرستان خبر داد و گفت: طی دو سال آینده تنش آبی در این روستاها باید برطرف شود.

قالیباف همچنین به پایلوت قرار دادن شهرستان چگنی و دلفان برای بخش محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال و توانمندسازی مردم در این دو شهرستان با کمک بخش دولتی نیروهای داوطلبان جهادی و نخبگان خبر داد.

رئیس قوه مقننه همچنین با اشاره به خسارت‌های سیل ۹۸ در استان‌های لرستان و استان‌های پایین‌دست، گفت: باید سدهای در دست ساخت اصولی ساخته شوند و مسئله آبخیزداری باید یکی از اولویت‌های مسئولان باشد.

وی همچنین به تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی و همدلی از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

توجه به احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، شرکت ‌های دانش‌بنیان و نیروی انسانی جوان در این استان از دیگر صحبت‌های رئیس مجلس بود.

قالیباف همچنین با انتقاد شدید از عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوز کسب‌وکار گفت: همه دستگاه‌ها بدانند که این قانون باید اجرا شود و مردم نباید برای ایجاد کسب و کار به ادارات رفت و آمد کنند و مجلس هم پای اجرای این قانون ایستاده است.‌

انتهای پیام
captcha