شخصیت‌ها و نهادها به مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس تسلیت گفتند
کد خبر: 4080782
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳

شخصیت‌ها و نهادها به مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس تسلیت گفتند

شخصیت‌ها، مسئولان کشوری و استانی و نهادهای مختلف طی پیامی شهادت محمد اسلامی، فرزند مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی فارس را تسلیت گفتند.

تسلیتبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن محمد اسلامی، فرزند محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس شخصیت‌ها، نهادها، مسئولان کشوری و استانی پیام تسلیت صادر کردند.

در پیام روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم آمده است:

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

فرهیخته قرآنی حاج حسین اسلامی

شهادت افتخارآمیز فرزند برومندتان که مسیر رشادت و پاسداری انقلاب و ولایت را مسلک خویش قرار داده بود را به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های بانوان فارس نیز طی پیامی شهادت دو تن از جوانان را تسلیت گفت که در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا». (احزاب آیه ۲۳)

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب عروج مظلومانه اما پر افتخار این شهید والامقام را محضر حضرت ولیعصر(عج)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور استان فارس، به ویژه خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و برای این دو شهید مدافع امنیت (محمد اسلامی و محمد سجادی‌زاده) علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسئلت دارم.

در پیام علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز آمده است:

 انالله و انا الیه راجعون

شهادت جانسوز مجاهدان فی سبیل‌الله و سربازان فداکار اسلام، پاسدار شهید «محمد اسلامی» و بسیجی شهید «محمد سجادی‌زاده» را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله)، عموم مردم سرافراز ایران و بویژه خانواده‌های آنان، پاسداران، بسیجیان و دوستان و همرزمان و همشهریان شیرازی این دو شهید عزیز تسلیت گفته،از درگاه الهی صبر بر مصیبت وارده را برای عموم بستگان و بازماندگان و علو درجات بهشتی را برای آنان که مدافعین شجاع و نستوه امنیت وطن عزیزمان ایران بوده‌اند، مسئلت دارم. امیدوارم این دوشهید که از جمله جوانان خوشنام و ولایت مدار،عاشق اهل بیت(ع) و خادمین الحسین(ع) بوده‌اند با مولایشان حضرت اباعبدالله(ع) و یاران باوفای او محشور گردند.

در پیام تسلیت محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا. (الأحزاب آیه ۲۳)

 

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

جریان دفاع از ارزش‌های والای یک مکتب نمادی از عمق بصیرت و نهایت دلدادگی، وفاداری و التزام عملی به آموخته‌های آن مکتب است و این جریان همزاد و همراه بشریت است و محدوده زمانی، مکانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نمی‌شناسد.

عرصه‌های گوناگون جامعه انسانی مشحون و پر شده از رشادت‌های مردان مردی است که آگاهانه و شجاعانه حفظ و حراست از کیان جامعه را اولویت اول خود می‌دانند.

شهادت بسیجی دلاور دانش‌آموز عزیز محمد سجادی‌زاده و پاسدار جوان سپاه اسلام محمد اسلامی آنان را در تابلوهای مانا و پایدار عزت و شرف میهن اسلامی قرار داد که هم خانواده خود را صاحب سند شفاعت کردند و هم پهنه وسیع اجتماعی را مصونیت بیش از پیش بخشیدند.

اینجانب با نهایت احترام و ادب به ساحت مقدس خانواده‌های معزز شهید دانش آموز بسیجی محمد سجادی و شهید پاسدار اسلام محمد اسلامی فرزند همکار فرهنگی‌مان خانم میرصادقی که با تربیت نیکوی خود این دلاورمردان را تقدیم جامعه نمودند، ضمن عرض تسلیت و تعزیت این رخداد عرض می‌نمایم که نام شما بزرگواران، در جریده سرمایه‌گذاران امنیت اجتماعی ثبت و ضبط و قطعاً خداوند متعال نیز بهترین پاداش‌های دنیوی و اخروی را نصیبتان خواهد کرد و ما نیز وظیفه‌مندیم این الگوهای پهلوانی و جوانمردی را بر تارک دستگاه تعلیم وتربیت و برفراز مدرسه‌های عشق دانش‌آموزی مستدام بداریم.

همچنین شبکه فراگیر مردمی حجاب و عفاف کشور نیز پیامی به محمدحسین اسلامی که دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس نیز است، صادر کرد که در آن آمده است:

کربلایی محمد اسلامی از فعالان موسسه حجاب و عفاف مدینه النبی شیراز و فرزند عزیز دبیر کارگروه مردمی حجاب استان فارس، زودتر از هر سال، به زیارت اربعین و مولایش شتافت و در شام شهادت امام سجاد (علیه السلام) در راه دفاع از امنیت، آسمانی شد.

فعالان حجاب و عفاف ضمن تبریک و تسلیت این شهادت سرافرازانه به همسنگر عزیزمان حاج حسین اسلامی و مادر مومنه این شهید سرکارخانم میرصادقی و همسر شهید اسلامی و همسنگران ایشان در موسسه مدینةالنبی شیراز، همجواری پاسدار شهید محمد اسلامی و بسیجی شهید محمد سجادی‌زاده را با حضرت علی‌اکبر (سلام‌الله علیه) و صبر جزیل و زینبی را برای خانواده‌اش از خداوند متعال مسئلت دارند.

در پیام محمدحسن صادقی مقدم، معاون اجرایی و امور انتخابات دبیر شورای نگهبان هم آمده است:

سردار عرصهٔ فرهنگ و ترویج ایثار و شهادت، پیرغلام امام حسین (علیه السلام)

برادر ارزشمند و ولایی جناب آقای حاج حسین اسلامی

پرواز ملکوتی و عرشی پرورش یافتهٔ مکتب امام حسین (علیه السلام) شهید محمد اسلامی و همرزم عزیزش را به خاندان بزرگ اسلامی به ویژه جنابعالی و همسر گرامیتان به‌عنوان پدر و مادری حسینی و زینبی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند هم نشینی با شهدای کربلا و شهدای حریم ولایت آرزومندم.

برای جنابعالی و مادر ارجمند و همسر گرامی و وفادارش و همچنین خانواده‌های اسلامی، میر صادقی و قاسم‌پور، مادر بزرگ‌های داغدیده و سایر خواهران و برادران و بستگان و همسنگران، صبر و اجر خواستارم.

 

انتهای پیام
captcha