تسلیت اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی استان‌ها به مدیرعامل اتحادیه فارس
کد خبر: 4080779
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۹

تسلیت اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی استان‌ها به مدیرعامل اتحادیه فارس

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان‌های مختلف کشورمان طی پیامی خطاب به مدیرعامل اتحادیه استان فارس، به شهادت رسیدن فرزند ایشان را تسلیت گفتند.

تسلیتبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن محمد اسلامی، فرزند محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس، اتحادیه استان‌های مختلف پیام تسلیتی صادر کردند.

«انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار جناب آقای اسلامی

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

قلی‌پور، اتحادیه استان گلستان»

 

«انا لله و انا الیه راجعون

 برادر بزرگوارم جناب آقای اسلامی

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

عروج فرزند عزیزتان که افتخار لباس پاسداری انقلاب اسلامی را بر قامت داشت و در این مسیر مبارک و پر افتخار و مقدس به لقاءالله پیوست را از صمیم قلب به حضرتعالی و خانواده محترتان تسلیت عرض نموده و علو درجات و هم‌نشینی با سید و سالار شهیدان برای ایشان آرزومندم و صبر و تسلی برای شما و سایر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن عباسیان، مدیرعامل اتحادیه استان آذربایجان شرقی»

 

«برادر ارجمند و گرامی جناب آقای اسلامی

خبر ملکوتی شدن فرزند دلبند شما ما آزرده خاطر نمود. در فقدانش دلی شکسته داریم و خاطری آزرده مارا در غم خود شریک بدانید. این مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند متعال خواستاریم. 

سعیدی شکوه، اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان»

 

«خبر درگذشت فرزند دلبند و برومند جناب اسلامی همه ما را متأثر و اندوهگین کرد.

ضمن عرض تسلیت به همکار عزیزمان علو درجات به آن زنده یاد و صبر و اجری جزیل از خداوند متعال برای بازماندگان مسئلت می‌دارم.

دبیرخانه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر»

 

«سلام و صلوات خاصه الهی بر روح مطهر شهید سعید از خانواده قرآنی اسلامی....شهیدی که علمدار عزت وسرفرازی شد وخطاب فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به ...وذالک هوالفوز العظیم گشت.... صبر جمیل برای خانواده شهید پرورش مسئلت داریم.

اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمان»

 

«بسم رب الشهدا و صدیقین

جای مباهات و فخر قرآنی است که نتیجه تربیت خانواده‌های قرآنی به شهادت یعنی بالاترین هنر مردان خدا در مسیر اخلاص ختم می‌شود.

برادر عزیز و ارزشمند قرآنی جناب آقای اسلامی، شهادت دردانه گرانقدرتان که تربیت شده آموزه‌های قرآن و عترت است، به شما و جامعه قرآنی تسلیت و تبریک عرض می‌کنیم.

قطعاً شهادت در راه پاسداری از حریم ولایت و اهل بیت علیهم‌السلام فضیلتی با ارزش است که فقط نصیب مردان مخلص خدا می‌شود.

فرزند عزیزتان شهید وطن و مدافع حرم، الگویی تمام و کمال است که همه ما به مقامش غبطه می‌خوریم و در برابر رشادت‌های شهید سرافراز، سر تعظیم فرود می‌آوریم

بلواسی، اتحادیه قرآنی لرستان»

 

«با سلام، شهادت پسر همکار عزیزمان جناب اقای اسلامی را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، ان‌شاءالله روح این شهید عزیز با علی اکبر امام حسین(ع) محشور شود خداوند به شما صبر عنایت فرماید.

کریم‌نژاد، مازندران»

 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

برادر ارجمند

جناب آقای اسلامی

شهادت فرزند جنابعالی

موجب اندوه و متاثرمان ساخت. خداوند متعال او را با علی اکبر امام حسین علیه السلام محشور نماید. اینجانب و هیات مدیره اتحادیه استان اصفهان با عرض تهنیت برای حضرتعالی و خانواده محترم صبر جزیل از خداوند منان مسئلت داریم.

جان‌نثاری، مدیر عامل و هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت استان اصفهان»

 

«سلام بر اسلامی عزیز

گرچه داغ فرزند سخت است اما در روایت داریم وقتی پدر و مادری فرزندشان را از دست می‌دهند، در روز قیامت وقتی بهش گفته می‌شود وارد بهشت شو می‌گوید من بدون پدر و مادرم وارد بهشت نمی‌شوم و همراه با آن دو وارد بهشت می‌شوند مخصوصأ اگه فرزند شهید شده باشد.

بی‌شک شهادت فرزند عزیزتان ذخیره‌ای معنوی برای شما و خانواده محترم خواهد بود برای یوم الحسابتان فلذا این حقیر هم فقدان این عزیز را تسلیت و شهادتش را تبریک عرض می‌کنم. ان‌شاءالله مورد شفاعت شهیدان قرار بگیریم.

مطهریان، اتحادیه استان یزد»

انتهای پیام
captcha