اولویت مجلس یازدهم محرومیت‌زدایی است
کد خبر: 4080702
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

اولویت مجلس یازدهم محرومیت‌زدایی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت اول ما در مجلس یازدهم موضوع محرومیت‌زدایی است، گفت: مکلف هستیم زندگی و کار شما را در اولویت خود قراردهیم و تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات و سختی ها را از دوش شما برداریم.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلسبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، سوم شهریور در دومین روز از نظارت ستادی خود از استان لرستان، با حضور در روستای محروم سرمرنگ شهرستان دلفان، پس از دیدار با خانواده شهید مؤمن علی حسینی، با مردم این روستا به صورت چهره به چهره گفت‌وگو کرد.

وی در جمع مردم سرمرنگ با تأکید بر اینکه اولویت اول ما در مجلس یازدهم موضوع محرومیت‌زدایی است، گفت: با این سرکشی بیشتر با مشکلات مردم منطقه آشنا شدیم و قول می‌دهم رفع نارسایی‌ها را مورد پیگیری قرار دهم، همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند شما ولی‌نعمتان ما هستید و پای کار دفاع از نظام، انقلاب و کشور هستید.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام خمینی(ره) فرمودند کسانی تا آخر پای این انقلاب و نظام می‌مانند که طعم استضعاف را چشیده باشند، از این‌رو مکلف هستیم زندگی و کار شما را در اولویت خود قرار دهیم، تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات و سختی‌ها را از دوش شما برداریم.

انتهای پیام
captcha