ادای احترام رئیس مجلس به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد
کد خبر: 4080664
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

ادای احترام رئیس مجلس به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد

 رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای دومین روز نظارت ستادی خود با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیس مجلس به مقام شامخ شهدای خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، سوم شهریور در دومین روز از سفر خود به لرستان با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد با حضور بر مزار شهید مهدیه هراتی از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و تعدادی از شهدای درگیری با اشرار، به قرائت فاتحه پرداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی به‌منظور انجام دومین نظارت ستادی در لرستان حاضر شده است و روز گذشته از پروژه‌های صنعتی و عمرانی شهرستان‌های الیگودرز، دورود و ازنا بازدید کرد.

محمدباقر قالیباف در دومین روز سفر خود به لرستان از مینی پالایشگاه پلدختر بازدید و بر حل مشکلات این طرح اقتصادی تأکید کرد.

رئیس مجلس در بازدید از شرکت پتروپالایش خورشید زاگرس شهرستان پلدختر، گفت: با توجه به مجاورت در کنار تنگه فنی، پلدختر جای محرومی نیست و بر روی گلوگاه انرژی کشور قرار دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر به لرستان با حضور در سد گاوشمار (معشوره) در شهرستان دلفان در جریان ساخت این سد قرار گرفت. 

هر چند عملیات ساخت سد گاوشمار حدود ۱۰ سال پیش شروع شده اما ناچیز بودن اعتبارات تخصیص یافته موجب شده تا پیشرفت کاری این سد ناچیز باشد.

انتهای پیام
captcha