مراسم وداع با پیکر شهید «محمد اسلامی» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4080520
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

مراسم وداع با پیکر شهید «محمد اسلامی» در شیراز برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر شهید محمد اسلامی، فرزند حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس امشب در شیراز برگزار می‌شود.

شهید محمد اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، پاسدار شهید محمد اسلامی، فرزند حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس و بسیجی شهید محمد سجادی‌زاده سحرگاه امروز، 2 شهریورماه در حین عملیات امنیتی به شهادت رسید.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اسلامی و شهید سجادی‌زاده امشب، 2 شهریورماه در حسینیه مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) به نام بیت‌الاحزان واقع در چهارراه هوابرد برگزار می‌شود.

وی ساعت برگزاری این مراسم را 21 تا 22:30 اعلام کرد و افزود: مراسم تشییع پیکر این شهیدان بزرگوار فردا، 3 شهریورماه از ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه پیکر این شهید بزرگوار پس از از برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد، افزود: فرزندم 21 سال بود و به تازگی نیز ازدواج کرده بود.

خبرگزاری ایکنا و جامعه قرآنی استان فارس شهادت این جوانان را به مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان و خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام
captcha