ضرورت اتصال به بازار تمامی فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی هرمزگان
کد خبر: 4080246
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان:

ضرورت اتصال به بازار تمامی فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی هرمزگان

سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان گفت: مأموریت ما تضمین اشتغال تمامی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به واسطه آموزش مهارت‌های مورد نیاز بازار کار استان است.

صباحی زاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمود صباحی‌زاده، سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در آیین تکریم و معارفه رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم دوره‌های مهارتی مناسبی را برگزار کنیم، نیاز آفرینی خوبی را داشته باشیم، رشته‌های جدید متناسب و کاربردی را مطابق با سند آمایش دایر کنیم و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان به قطب مهارت و فرهنگ استان تبدیل شود.

وی افزود: این امر میسر نخواهد شد مگر اینکه ما بازآفرینی داشته باشیم. شغل‌ها در طول تاریخ تغییر می‌کنند و امروزه سرعت تغییر شغل‌ها و رشته‌ها بسیار زیاد شده است. شاید شغل‌هایی در سال‌های پیش پرطرفدار بود اما امروزه دیگر طرفداری ندارد و به طور کامل منسوخ شده است؛ بنابراین ما به دنبال نیازسنجی نیستیم بلکه به دنبال نیاز آفرینی مطابق با سند آمایش سرزمینی هستیم.

سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان تصریح کرد: اگر دانشجویی وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی شود، آموزش ببیند و این آموزش منتج به اشتغال نشود، ما راه را اشتباه پیش رفته‌ایم و مأموریت دانشگاه می‌تواند این موضوع باشد. بحث استعدادیابی شغلی و اینکه هر فردی برای چه رشته و شغلی مناسب است، یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات «مهدی میرزاده کوهشاهی» رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان تقدیر به عمل آمد و «محمود صباحی زاده» به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام
captcha