تغییر نام خیابان وکلای شیراز به سردار بی‌سر منتفی شد
کد خبر: 4079918
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

تغییر نام خیابان وکلای شیراز به سردار بی‌سر منتفی شد

طبق اعلام رئیس کمیسیون نامگذاری معابر عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، با مخالفت خانواده شهید عبدالله اسکندری مبنی بر تغییر نام خیابان وکلا به نام این شهید بزرگوار منتفی شد.

افسانه خواست خدایی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست‌خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و رئیس کمیته نامگذاری معابر، امروز، 31 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: پیشنهاد موضوع تغییر نام خیابان وکلا (ایمان شمالی) به نام سردار شهید حاج عبدالله اسکندری به عنوان یک مطالبه عمومی از جانب شهروندان شیرازی به شورا بیان شد.

وی افزود: این پیشنهاد در این کمیته مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه خانواده این شهید بزرگوار با این تغییر نام به شدت مخالف بودند به درخواست خانواده این شهید والامقام و برخی اعضا شورا موضوع  از دستور کار خارج و منتفی شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر افزود: در سنوات گذشته در ورودی شهر شیراز تقاطعی به نام این سردار شهید بزرگوار مزین شده ولی به جهت اینکه خارج از شهر است، ان‌شاءالله به زودی شهر شیراز مزین به یک نامگذاری مناسب در شأن و جایگاه این سردار شهید والامقام و شاخص کشوری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha