راه‌یابی ۳ دانش‌آموز گلستانی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 4079548
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

راه‌یابی ۳ دانش‌آموز گلستانی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان از راه‌یابی ۳ دانش‌آموز دختر گلستانی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

دانش اموزان گلستانی در مسابقات کشوری قران و عترت و نمازسیدرضا حسینی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از راهیابی 3 دانش‌آموز گلستانی در بخش پژوهشی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

حسینی ضمن اشاره به روند اجرایی مسابقات، برگزاری مرحله استانی مسابقات در بستر فضای مجازی و به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس را مهم‌ترین بخش مسابقات از جهت معرفی و آماده سازی نفرات استان برای حضور در مرحله کشوری بیان کرد و گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی غیرحضوری و حضوری در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان با بیان‌ اینکه امسال مرحله نهایی مسابقات کشوری در بخش آوایی و پژوهشی به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآن عترت و نماز در بین نسل جوان و نوجوان مهم‌ترین اهداف این مسابقات است که زمینه را برای تربیت دینی و قرآنی آینده‌سازان فراهم می‌کند.

گفتنی است مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha