لزوم راه‌اندازی میز خدمت مجزا برای ایثارگران در فارس
کد خبر: 4078874
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

لزوم راه‌اندازی میز خدمت مجزا برای ایثارگران در فارس

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به گلایه ایثارگران و آزادگان از بر زمین ماندن برخی از خواسته‌ها بر لزوم پیگیری راه‌اندازی میز خدمت مجزا در جامعه ایثارگری، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تأکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، امروز، ۲۶ مرداد در همایش «الماس‌های درخشان» که به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در شیراز برگزار شد، بیان کرد: در مقابل این رنج و زحمت مجموعه دولت و ملت باید بتوانیم این زحمات را جبران کنیم.

وی با اشاره به گلایه ایثارگران و آزادگان از بر زمین ماندن برخی از خواسته‌های آن‌ها، ادامه داد: همه ایثارگران، جانبازان و آزادگان همچنان پای حرف دین و انقلاب ایستاده‌اند اما حقوق متقابل ایجاب می‌کند که ما هم خدمتی به آن‌ها کنیم.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: برای حل مشکلات باید با هم باشیم چرا که وقتی دولت و ملت از هم جدا می‌شوند کار پیش نمی‌رود اما وقتی با هم باشند کارها به سرعت پیش می رود و اهداف مدنظر محقق می‌شود.

آیت‌الله دژکام، بر لزوم پیگیری راه‌اندازی میز خدمت مجزا در جامعه ایثارگری، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: در خصوص مسکن ایثارگران نیز در جلسه اخیری که با حضور استاندار فارس و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، تأکید شد که مسئله مسکن ایثارگران به شکل ویژه دنبال شود.

انتهای پیام
captcha