برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده در ابهر
کد خبر: 4078714
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده در ابهر

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده خبر داد و گفت: این دوره‌ها در راستای اجرایی کردن طرح کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

تحکیم بنیان خانواده

آیسان صادقی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن طرح کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی و کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با تأکید بر نقش خانواده در راستای تحکیم بنیان خانواده در ابهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ابهر و مصوبات کمیته فرهنگ و خانواده شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابهر در راستای تحکیم بنیان خانواده در سال‌جاری، گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در شهرستان در حوزه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعي، سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی از جمله آموزش مهارت‌های زندگی در راستای ازدواج آسان، فرزند‌آوری، همسرداری، راهکارهای اصلاحی در پیشگیری از طلاق، تربیت نسل سالم، عفاف و حجاب، پوشش و جایگاه آن در قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع)، در ابهر برگزار ‌شد.

این مسئول با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه‌ها، گفت: برگزاری این کارگاه‌ها از فروردین ماه سال‌جاری شروع و تا پایان شهریورماه در سطح شهرستان به ویژه مناطق آسیب‌پذیر ادامه خواهد داشت. مدرسان کارگاه‌ها نیز از اساتید حوزه و دانشگاه و مشاوران خانواده هستند.

صادقی ادامه داد: خانواده‌ها به ویژه مادران و سرپرست خانواده، دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان، کارکنان ادارات، روحانیون و طلاب، مددجویان زندان، بهزیستی و کمیته امداد شهرستان ابهر، مخاطبان این کارگاه‌ها بودند.

انتهای پیام
captcha