فعالیت ۲۰۳ حلقه قرآنی در پایگاه‌های بسیج جهرم
کد خبر: 4078613
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

فعالیت ۲۰۳ حلقه قرآنی در پایگاه‌های بسیج جهرم

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از فعالیت ۲۰۳ حلقه قرآنی در رشته‌های مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن در شهرستان جهرم خبر داد.

حسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرمحسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از فعالیت حلقه‌های قرآنی در رشته‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۵۰۷ حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج شهرستان فعالیت دارند که از این بین، ۲۰۳ حلقه قرآنی در رشته‌های مختلف اعم از روخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن کریم وجود دارد.

وی افزود: طی یک سال گذشته فعالیت‌های قرآنی در پایگاه‌های بسیج افزایش داشته و دوره‌های تربیت مربی قرآنی و مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

عزیزی‌نیا در پایان به دو پایگاه فعال قرآنی در شهرستان اشاره کرد و گفت: پایگاه تخصصی قرآنی الهادی(ع) و آل طه با رویکرد آموزش تخصصی حفظ قرآن ویژه کودکان و افراد بالای ۱۱ سال از جمله پایگاه‌های تخصصی قرآنی در شهرستان است که تاکنون قریب به ۷۰۰ نفر در این دو پایگاه برای آموزش‌های تخصصی حفظ قرآن در شهرستان جهرم ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha