تشریح برنامه‌های خانه‌های قرآن نظرآباد در دهه دوم محرم
کد خبر: 4078276
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

تشریح برنامه‌های خانه‌های قرآن نظرآباد در دهه دوم محرم

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد از برگزاری برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در مؤسسات و خانه قرآنی این شهرستان خبر داد.

دهه دوم محرم

امین فاضلی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به استمرار برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان در مؤسسات و خانه قرآنی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف ارج نهادن به مناسبات مذهبی و گرامیداشت مقام شهدای کربلا، مراسم عزاداری در قالب سخنرانی، قرائت قرآن، مداحی و قرائت زیارت عاشورا در دهه دوم و سوم ماه محرم و ماه صفر برگزار می‌شود.

وی گفت: در این ایام برگزاری جلسات سخنرانی و پاسخ به سؤالات مخاطبین در حوزه امام‌شناسی، بصیرت‌افزایی، تشریح اهداف قیام عاشورا با محوریت جهاد تبیین است با حضور سخنرانان و مربیان قرآن در قالب جلسات گفتمانی و کارگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

فاضلی با اشاره به اینکه در این ایام در تمامی مؤسسات و خانه قرآنی برنامه‌های محفل نورانی انس با قرآن، زیارت‌نامه‌خوانی و روضه‌های خانگی برگزار می‌شود، گفت: مشارکت در امور خیریه، مساعدت و همیاری در کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و پخش احسان و نذورات از دیگر فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن تا پایان ماه محرم و صفر است.

انتهای پیام
captcha