بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4078265
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور استاندار فارس در قالب برنامه‌ای گفت‌وگومدار در شیراز برگزار خواهد شد.

غلامرضا خوش اقبال، معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا خوش اقبال، معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری استانداری فارس و ارشاد فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت گفت‌وگومدار برگزار خواهد شد، زمان برگزاری این مراسم را ساعت 18 روز چهارشنبه، 26 مردادماه جاری اعلام کرد و افزود: این برنامه در تالار حافظ شیراز با حضور اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

خوش اقبال با یادآوری اینکه این مراسم با حضور استاندار فارس برگزار می‌شود، گفت: همچنین با توجه به شرایط ویژه امسال و تقارن ماه عزاداری محرم با روز خبرنگار، برنامه‌ریزی شده است تا به گونه حضوری به دفاتر رسانه ها و اهالی خبر مراجعه کرده و از نزدیک مطالب چالشی، موارد و مشکلات این عزیزان را در دستور کار قرار داده باشیم.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی حوزه مطبوعات و رسانه در تمام استان فارس از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

انتهای پیام
captcha