ضرورت ارتباط طلاب با آموزه‌های قرآنی
کد خبر: 4078170
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

ضرورت ارتباط طلاب با آموزه‌های قرآنی

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: نشر قرآن و آموزه‌های قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن برای خانواده‌های طلاب و فرزندان آنها ضروری است.

حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری‌مهر، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب استان روز گذشته، 23 مردادماه در مرکز مدیریت خدمات حوزه علمیه این استان با حضور رئیس دارالقرآن کریم کهگیلویه‌وبویراحمد، نمایندگان مراکز مدیریت حوزه علمیه، امور مبلغین کهگیلویه‌وبویراحمد، هیئت اندیشه‌ورز بانوان استان و مدیر مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری‌مهر، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد، ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام، با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که فرمودند: بهترین شما کسی است که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران بیاموزد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآن و عترت(ع) از جمله برنامه‌های دیرپایی است که در عرصه ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با کلام وحی، همواره مورد اهتمام متصدیان امر بوده است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره قرآنی، یادآور شد: نشر قرآن و آموزه‌های قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن برای خانواده‌های طلاب و فرزندان آنها ضروری است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد خواستار همکاری مراکز حوزوی و نهادهای متولی در برگزاری این جشنواره شد و ابراز کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برعهده اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و پشتیبانی آن بر عهده مرکز خدمات حوزه علمیه است.

همچنین در پایان این نشست نمایندگان حوزوی حاضر در جلسه هر کدام به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظارت خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha