حضور گسترده مردم شیراز در تشییع سردار بی‌سر حماسه‌ای ماندگار بود
کد خبر: 4078102
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

حضور گسترده مردم شیراز در تشییع سردار بی‌سر حماسه‌ای ماندگار بود

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در مراسم تکریم و تشییع سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، این حضور را حماسه‌ای ماندگار در تاریخ شیراز دانست.

رضا محمدیان، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، رضا محمدیان، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز، 23 مردادماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در مراسم تکریم و تشییع سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، این حضور را حماسه‌ای ماندگار در تاریخ شیراز دانست.

وی با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص استعفای شهردار سابق شیراز اظهار کرد: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای شهر شیراز با استعفای اصنافی، شهردار سابق شیراز در روز گذشته به پایان رسید. قطعاً عملکرد ایشان با مقایسه دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود اما به دلایل مختلفی قطار عمرانی شهرداری آنقدر که شایسته و در توقع مردم و اعضای شورا بود به حرکت در نیامد.

محمدیان از همکاران و اعضای شورای درخواست کرد بدون توجه به فشارهای بیرونی و مخصوصاً قدرت‌طلبان سیاسی و دیدن واقعیاتی که از قضایای اجرایی شهر در این یک ساله کسب تجربه کرده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام کنند تا ان‌شاءالله در این فرصت باقیمانده ۳ ساله که مثل برق خواهد گذشت بتوان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته را به سرانجام رساند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: باید توجه داشت که آنچه باعث ماندن نام نیک در ذهن مردم خواهد بود ارائه خدمات و پیگیری توسعه و زیرساخت‌های شهر به دور از پرداختن به شعار و تبلیغات کاذب است. ضمن آنکه از مدیران و پرسنل خدوم شهرداری شیراز به عنوان نماینده مردم تقاضا دارم با تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات و پیشرفت اجرایی و همه جانبه در شهر کوشا باشند.

وی در پایان گفت: کسب رتبه اول گردشگری در بین کلان‌شهرها را نیز باید به عزیزان حوزه معاونت فرهنگی شهرداری خصوصاً مدیریت گردشگری شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری تبریک گفته و تشکر می‎‌کنیم.  

انتهای پیام
captcha