انجام کارهای بزرگ نیازمند مدیران قاطع و توانمند است
کد خبر: 4078018
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

انجام کارهای بزرگ نیازمند مدیران قاطع و توانمند است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انجام پروژه‌های بزرگ در استان فارس را نیازمند مدیران توانمند، شجاع و کارآمد دانست.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز، 23 مردادماه در جمع برخی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان فارس با اشاره به رویکرد نمایندگان از ابتدای مجلس یازدهم گفت: از همان ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به دنبال انجام چند پروژه بزرگ برای استان فارس بودیم تا عقب‌ماندگی‌های این استان تا حدودی جبران شود.

وی افزود: در این راستا چند ابرپروژه همچون خط انتقال آب از خلیج فارس به استان، تکمیل و راه‌اندازی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، انتقال خط فرآورده‌های نفتی، تکمیل خطوط ریلی را در دستور کار قرار دادیم.

عزیزی ادامه داد: بنده به این نتیجه رسیدیم که عقب ماندگی‌های استان فارس بدون ایجاد زیرساخت‌های بزرگ قابل جبران نیست و انجام کارهای سطحی و کم اثر نمی‌تواند این عقب‌ماندگی را جبران کند.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برای انجام پروژه‌های مذکور، جلسات متعددی با وزرا، مدیران ستادی و حتی رئیس‌جمهور و رئیس مجلس برگزار کردیم تا حداقل ذهنیت آن‌ها را در خصوص عقب‌ماندگی‌های مفرط فارس آماده کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: گرفتن موافقت‌نامه‌ها از مرکز، یک قسمت کار بود و انجام آن در استان قسمت دیگر کار که باید گفت این قسمت دوم بدون حضور مدیران کارآمد، شجاع و توانمند که بتوانند در لحظات سخت، تصمیمات بزرگ بگیرند، غیر ممکن می‌کرد.

وی اظهار کرد: مدیران ضعیف، بی‌انگیزه و ناتوان قادر به انجام کارهای بزرگ نیستند و ما برای کارهای بزرگی که اشاره شد نیازمند مدیرانی قوی و تصمیم‌گیر هستیم.

عزیزی در پایان تأکید کرد: در مسائل استان عقل حکم می‌کند که نگاهمان قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان باشد و مدیری که نتواند خود را با این شرایط وفق دهد به درد فارس نمی‌خورد.

انتهای پیام
captcha