بازدید و تقدیر قائم مقام ستاد اقامه نماز از ایکنا
کد خبر: 4078017
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

بازدید و تقدیر قائم مقام ستاد اقامه نماز از ایکنا

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور امروز 23 مردادماه از خبرگزاری ایکنا بازدید و از همراهی و حمایت ایکنا از فعالیت‌های این ستاد تقدیر و تشکر کرد.

بازدید قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از ایکنابه گزارش خبرنگار ایکنا، سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز امروز یک‌شنبه 23 مردادماه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا، از تحریه داخلی و بین‌المللی ایکنا بازدید کرد.

در این بازدید وی ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی و حمایت خبرگزاری ایکنا از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین پیشنهاد کرد، ایکنا بر اساس مناسبت‌های مختلفی که وجود دارد با مجموعه‌‌ای از اساتید قرآنی مصاحبه‌هایی انجام و از آنها بخواهد پیام‌های آیات مختلف برای دانش‌آموزان، بازاریان، دانشجویان و عموم مردم را استخراج و در اختیار ایکنا قرار دهند.

زرهانی اضافه کرد: به این ترتیب هر استاد چند کارکرد و پیام قرآنی مختص یک گروه خاص را ارائه می‌دهد و به این صورت می‌توان گنجینه‌ای از تفاسیر به روز قرآنی را جمع‌آوری کرد.

بازدید قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از ایکنا

وی همچنین پیشنهاد کرد اپلیکیشنی در ایکنا برای برقراری ارتباط با دانش‌آموزان در سراسر کشور ایجاد و ضمن ارتباط با گروه‌‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و انتشار دیدگاه‌ها و نظرات آنها، اخبار قرآنی به صورت ویژ‌ه در اختیار این دو گروه قرار داده شود که مورد استقبال سردبیر ایکنا قرار گرفت.

بازدید قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از ایکنا

انتهای پیام
captcha