مسابقه ملی «آیه‌های نور در مکتب امام حسین(ع)» برگزار می‌شود
کد خبر: 4078010
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
از سوی آستان حضرت معصومه(س)؛

مسابقه ملی «آیه‌های نور در مکتب امام حسین(ع)» برگزار می‌شود

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) مسابقه ملی «آیه‌های نور در مکتب امام حسین(ع)» را به‌مناسبت ماه محرم و اربعین حسینی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

مسابقه ملی «آیه‌های نور در مکتب امام حسین(ع)»به گزارش ایکنا از قم، مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و با مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان همزمان با ایام عاشورا و اربعین حسینی مسابقه ملی «آیه‌های نور در مکتب حسین(ع)» را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

این مسابقه در دو گروه سنی کودک و نوجوان ویژه دختران و پسران طراحی شده است و در گروه سنی نوجوان، نوجوانان با حفظ سوره مبارکه فجر و نکات تفسیری آن می‌توانند در آزمون مسابقه که از طریق سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود، شرکت کنند. در رده سنی کودک نیز حفظ پنج حدیث در مقام و منزلت امام حسین(ع) از محورهای برگزاری این مسابقه است.

علاقه‌مندان از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه می‌توانند فیلم تولید شده خود را تا ۲۵ شهریورماه سال جاری همزمان با اربعین حسینی به نشانی https://eitaa.com/Quranharam ارسال کنند که فیلم ارسالی برای شرکت در مسابقه باید با گوشی تلفن همراه به‌صورت افقی ضبط شود.

همچنین زمان آزمون رده سنی نوجوان برای شرکت در این مسابقه ۲۵ شهریورماه همزمان با ایام اربعین حسینی است که نوجوانان باید با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) به آدرس Qhkarimeh.com در مسابقه شرکت کنند.

ترویج فرهنگ انس با قرآن، حفظ قرآن کریم و همچنین تبیین ارتباط نهضت عاشورا با معارف قرآن کریم و ترویج معارف قرآنی به عنوان رکن اصلی قیام و نهضت عاشورای امام حسین(ع) برای قشر کودک و نوجوان از اهداف برگزاری این مسابقه است.

یادآور می‌شود، به برگزیدگان در این مسابقه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ۴۰ هدیه متبرک حرم امام حسین(ع) و ده‌ها جایزه ارزشمند دیگر اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha