پویش ملی «نذر تلاوت» برگزار می‌شود
کد خبر: 4077867
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
به‌همت مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت؛

پویش ملی «نذر تلاوت» برگزار می‌شود

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) با هدف گسترش کرسی های تلاوت و فرهنگ قرآنی در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی و مجالس عزای اباعبدالله الحسین(ع) پویش ملی «نذر تلاوت» را ویژه نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از قم، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و کرسی‌های تلاوت در مجالس عزای اباعبدالله الحسین(ع) در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی پویش ملی «نذر تلاوت» را ویژه نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌کند.

در این پویش قاریان نوجوان و جوان با حضور در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی در طلیعه مراسم عزاداری آیاتی از قرآن کریم را برای حضار تلاوت می‌کنند.

آیات تلاوت شده در این کرسی‌ها آیات مرتبط با شأن مقام امام حسین(ع) و آیاتی با محوریت فضائل اهل بیت(ع) و عاشورا است.

نوجوانان برای شرکت در این پویش ملی، باید از اجرای تلاوت خود گزارش تصویری تهیه کرده و به آیدی nazr_telavat@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند تا اجرای آن‌ها در محافل و مجالس عزاداری در کانال‌های قرآنی منتشر شود.

این پویش در سال گذشته با استقبال فراوان قاریان و هیئات مذهبی همراه بود؛ در محرم سال جاری نیز پویش ملی «نذر تلاوت» از سوی قاریان ممتاز و نوجوانان قرآنی مرکز قرآن و حدیث در هیئت‌های مذهبی شاخص استان قم در حال برگزاری است.

نوجوانان سراسر کشور تا اربعین حسینی با حضور در مجالس و هیئات های مذهبی با قرائت و تلاوت آیات قرآن کریم در مدح امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

يادآور می‌شود، به برگزیدگان در این پویش از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به قید قرعه هدایای متبرک و نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha