خدمت‌رسانی امدادگران فارس در سامرا طی ایام اربعین
کد خبر: 4077792
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

خدمت‌رسانی امدادگران فارس در سامرا طی ایام اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از فعالیت امدادگران فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمام فعالیت‌های درمانگاه سامرا توسط هلال احمر استان و شهرستان داراب انجام می‌شود.

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس امروز، 22 مردادماه در همایش ائمه جمعه فارس که با موضوع حماسه اربعین در سالن همایش‌های شهر برگزار شد، از فعالیت امدادگران فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمام فعالیت‌های درمانگاه سامرا توسط هلال احمر استان و شهرستان داراب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تنها درمانگاهی است که از سوی جمعیت هلال احمر در سامرا ایجاد شده است، افزود: این مهم وظیفه جمعیت هلال احمر بهداشت و درمان است، چرا که این سازمان یک سازمان بین‌المللی است و برای مناسبت‌ها به صورت ویژه فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: آمبولانس‌ها به عراق اعزام می‌شوند و خدماتی ارائه می‌کنند و پایگاه‌ها هم در طول مسیر آماده باش هستند.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این نشست گفت: پیش‌بینی می‌شود روزانه شیراز میزبان بیش از ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر زائر باشد و کمپ زیباشهر و کمپ‌های اطراف شیراز را برای میزبانی این عزیزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha