نمایش جلوه‌ای از اوج دلدادگی و همبستگی یزدی‌ها در ماه محرم
کد خبر: 4077775
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

نمایش جلوه‌ای از اوج دلدادگی و همبستگی یزدی‌ها در ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با آغاز عزاداری‌های ماه محرم امسال، استان یزد درگیر سیل ناشی از بارندگی‌های اخیر شد که با همت مسئولان، گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی، جلوه کم‌نظیری از اوج دلدادگی، محبت و همبستگی وصف‌ناپذیر نشان داده شد. 

علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پیامی از عموم مردم و اقشار مختلف در برگزاری مراسم‌های مذهبی در دهه اول محرم الحرام تقدیر و تشکر کرد.

وی در این پیام آورده است: «حماسه عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جلوه‌ای تمام عیار از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌ها است که هر ساله حرارت عشق و ارادت عاشقان و دلسوختگان آل الله  تصویری از شعائر حسینی را در قاب تاریخ ماندگار می‌سازد و آموزه‌های حسینی را در جان و روح مردم نهادینه می‌سازد.

همزمان با آغاز عزاداری‌های ماه محرم امسال، استان یزد درگیر سیل ناشی از بارندگی‌های اخیر شد که با همت مسئولان، گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی جلوه کم نظیری از اوج دلدادگی، محبت و همبستگی وصف ناپذیر نشان داده شد. 

ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همراهی ارزشمند عموم عزاداران، روحانیون و مبلغان محترم، هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، مداحان و مرثیه خوانان و به ویژه  علما و بزرگان استان که با توصیه‌ها و رهنمودهای ارزنده خود، زمینه برپایی عزاداری‌ها به شکل شایسته را فراهم آوردند، ابراز داشته، امیدوارم خدای متعال به همه، توفیق حرکت در مسیر شعائر اسلامی و خدمتگزاری در  درگاه ائمه اطهار(ع) را عنایت فرماید.»

انتهای پیام
captcha