دانشکده علوم قرآنی شیراز دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 4077683
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

دانشکده علوم قرآنی شیراز دانشجو می‌پذیرد

دانشکده علوم قرآنی از میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از جذب دانشجو در ترم جدید تحصیلی در این دانشکده خبر داد و گفت: این دانشکده از میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه کد انتخاب رشته دانشکده علوم قرآنی شیراز در آزمون سراسری ۳۵۶۹۴ است، افزود: این دانشکده ذیل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم فعالیت می‌کند.

روستایی با اشاره به مزایای این دانشکده برای تحصیل دانشجویان تصریح کرد: فضای معنوی و فرهنگی ویژه، خوابگاه و وعده غذایی، بزرگترین کتابخانه تخصصی علوم و معارف قرآن کریم جنوب کشور، مرجع معتبر نهادهای انقلابی برای جذب نیروی انسانی از جمله مزایای این دانشکده است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با بیان اینکه تاکنون 70 درصد فارغ‌التحصیلان این دانشکده جذب بازار کار شده‌اند، افزود: این دانشکده در طول سال و مناسبت‌های مذهبی برنامه‌های فرهنگی متنوعی را برای دانشجویان اجرا می‌کند.

وی برپایی کارگاه‌های آموزشی مرتبط با رشته‌های این دانشکده در طول سال تحصیلی را از دیگر مزایای این دانشکده برای دانشجویان بیان کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 با شماره‌های 07136272720، 09037190803 و 09039806221 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha