بستر امیدآفرینی در جامعه از سوی دانشگاه‌ها فراهم شود
کد خبر: 4077649
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

بستر امیدآفرینی در جامعه از سوی دانشگاه‌ها فراهم شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دانشجویان سفیر دانش و آگاهی از بستر دانشگاه به بستر جامعه هستند و وظیفه آگاهی‌بخشی در سطح جامعه را به عهده دارند، بر ضرورت ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه از سوی دانشگا‌ه‌ها تأکید کرد.

محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز، 22 مردادماه در رویداد بزرگ ایران 1435 که به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اند، افزود: دانشجویان سفیر دانش و آگاهی از بستر دانشگاه به بستر جامعه هستند و وظیفه آگاهی‌بخشی در سطح جامعه را به عهده دارند.

کفعمی با اشاره به حل مسائل کشور از سوی دانشجویان، گفت: طرح مسئله‌محوری بسیج دانشجویی در راستای ورود به حل مسائل مختلف استانی و کشوری موفق بوده و دستاوردهای مطلوبی داشته است.

وی با تأکید بر ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه از سوی دانشگاه، به نقش بسیج دانشجویی در این راستا اشاره و تصریح کرد: بسیج دانشجویی در محیط‌های علمی و دانشگاهی باید نقش تعیین‌کننده ایفا کند تا با روحیه انقلابی و کار جهادی در جامعه نیز امیدآفرینی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان با اشاره به برگزاری این دوره گفت: در دوره ایران ۱۴۳۵ دانشجو را کنشگر تربیت می‌کنیم تا از لحاظ تشکلی بودنش به مسائل و مشکلات کشور نگاه و با رویکرد حل مسئله ورود کند.

انتهای پیام
captcha