شعار نویسی ۴۰۰ خودرو در ایام محرم در تویسرکان + عکس
کد خبر: 4077472
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

شعار نویسی ۴۰۰ خودرو در ایام محرم در تویسرکان + عکس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان از طرح شعار نویسی خودروها در ایام محرم با نظارت پلیس خبر داد و گفت: در این طرح حدود ۴۰۰ خودرو در چهارچوب قانون مزین به شعارهای محرمی شد.

شعار نویسی خودرورضا نوری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، در خصوص اجرای طرح شعار نویسی محرمی بر روی خودروها در ایام محرم امسال گفت: این طرح یک فعالیت هنری مشترک بین بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان بود که امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته انجام شد.

وی توضیح داد: در سنوات قبل شعارنویسی بر روی خودروها به‌صورت سلیقه‌ای در بازار آزاد بدون رعایت قوانین و مقررات انجام می‌شد که رنگ، پلاک و شیشه خودروها محو و داخل خودرو قابل‌رؤیت نبود و نیروی انتظامی مجبور به برخورد قانونی می‌شد، لذا ما به‌دنبال این بودیم که شعارنویسی بر روی خودرو ها که مورد استقبال جوانان در این ایام است در چهارچوب ضوابط و با نظارت پلیس انجام شود و جوانان توجیه شوند که اگر می‌خواهند خودرویشان را مزین به شعارهای محرمی کنند می‌توانند در چارچوب قانون بدون محو شدن پلاک، رنگ و شیشه خودرو این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: از این‌ رو با بسیج هنرمندان هماهنگی صورت گرفت و با کمک معاونت فرهنگی‌اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان این طرح انجام شد که حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو توسط بسیج هنرمندان در ایستگاه صلواتی واقع در خیابان میرزا امین شعارنویسی شد.

نوری یادآور شد: این طرح به‌صورت رایگان و خودجوش به‌صورت کمک‌های داوطلبانه انجام شد که خوشبختانه مورد استقبال و رضایت عموم واقع شد.

انتهای پیام
captcha