قدردانی شورای هیئات مذهبی فارس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع سردار بی‌سر
کد خبر: 4076840
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

قدردانی شورای هیئات مذهبی فارس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع سردار بی‌سر

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس طی پیامی از فعالیت هیئات و تشکل‌های مذهبی در تعظیم شعائر دینی و شرکت گسترده در مراسم باشکوه تشییع شهید عبدالله اسکندری قدردانی کرد.

شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری در استان فارس، رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس پیام قدردانی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«و من یعظّم شعائر الله فانّها من تقوی القلوب»

با عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی علیه‌السلام و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه عزیزان

بدین‌وسیله از فعالیت‌های هیئات و تشکل‌های مذهبی در تعظیم شعائر دینی و خصوصاً سنت شکوهمند عزاداری در دهه اول ماه محرم قدردانی کرده و از درگاه الهی توفیق روزافزون مسئلت دارم.

بی‌شک تلاش‌های ارزشمند مسئولان هئیات مذهبی، سخنرانان و مبلغین دینی، مداحان اهل بیت علیهم‌السلام و مردم همیشه در صحنه در مراسم تشییع و تکریم پیکر مطهر شهید حاج عبدالله اسکندری سردار بی‌سر دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام، چه آن‌ها که با تجهیزات خود فعالیت نموده، چه آن‌ها که موکب پذیرایی برپا کردند و چه آن‌ها که با اعضای هیئت در این مراسم حضور یافتند موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این مراسم شد که الحمدلله آبرومند و در شأن یک یار امام حسین این تکریم و تشییع انجام گردید.

به طور قطع می‌توان شهادت داد که آل حسین این حضور و این حرکت امروز هیئتی‌های شهر شیراز را فراموش نمی‌کنند و در پرونده آنها درج خواهد شد و ان‌شاءالله این دست‌مایه‌ای باشد برای شفاعت این شهید بزرگوار از کسانی که در این مراسم شرکت کردند.

در این راستا از همه عزیزان و بزرگواران خاضعانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha