الگوی تربیتی مادران شهدا در جامعه تبیین شود
کد خبر: 4076167
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

الگوی تربیتی مادران شهدا در جامعه تبیین شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: الگوی تربیتی مادران و همسران شهدا باید به درستی برای جامعه تبیین شود.

قاسم علیپور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، قاسم علیپور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، امروز، 15 مردادماه در رویداد «بنت الهدی» که به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در جامعه اظهار کرد: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر و پررنگ بوده است.

وی با تأکید بر تبیین صحیح الگوی تربیتی نقش مادران و همسران شهدا برای جامعه افزود: مادران شهدا فرزندان خود را با انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کردند، از این‌رو نقش شایسته‌ای در مراحل انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارند و امروز هم باید الگوی تربیتی مادران و همسران شهدا به درستی برای جامعه تبیین شود.

علیپور اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات عمیق و بنیادین در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور به وجود آمد که یکی از آن‌ها حضور فعال زنان در انقلاب و بالا رفتن منزلت زن  است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در پایان با تأکید بر رعایت عفاف و حجاب گفت: باید از مزایایی که حجاب در پاسداشت از ارکان خانواده، تربیت اجتماعی و... دارد، بیشتر سخن گفت.

انتهای پیام
captcha