رشادت‌های شهید اسکندری یادآور مجاهدت‌های شهید سلیمانی است
کد خبر: 4076136
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

رشادت‌های شهید اسکندری یادآور مجاهدت‌های شهید سلیمانی است

شهردار شیراز از شهید اسکندری به عنوان الگویی لایق و ماندگار برای نسل جوان یاد کرد و رشادت‌های این شهید بزرگوار را یادآور مجاهدت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست.

سیداحسان اصنافی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی، شهردار شیراز امروز، 14 مردادماه با اشاره به بازگشت شهید اسکندری به شیراز و با قدردانی از حضور همیشگی مردم ولایتمدار و دیندار شیراز در بزنگاه‌های تاریخی گفت: شهدا شمع محفل بشریت‌ هستند و به خود می‌بالیم که در اثنای عاشورای حسینی در آیین تشییع پیکر مطهر شهید اسکندری، سرداری که نامش موجب افتخار و یادش سرچشمه‌ امید و معنویت است، شرکت کنیم.

وی افزود: سردار شهید پاسدارحاج عبدالله اسکندری پس از سالیان متمادی مجاهدت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به آرزوی قلبی‌اش که هماناشهادت بود، نائل شد و همچون مقتدایش، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرش بر نیزه‌ عداوت دشمنانِ زبون رفت.

شهردار شیراز از شهید اسکندری به عنوان الگویی لایق و ماندگار برای نسل جوان یاد کرد و رشادت‌های این شهید بزرگوار را یادآور مجاهدت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: اینک که پیکر پاک و مطهر این مجاهد فی سبیل‌الله، ایثارگر مدافع حرم عشق، محافظ اقتدار، شکوه و امنیت ملی و هم‌رزم سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به وطن خویش بازگشته با آغوشی باز از عطر حضور نورانی‌اش استقبال می‌کنیم و در سومین حرم اهل‌‌بیت عصمت و طهارت تشییع خواهد شد.

اصنافی در پایان از مردم ولایتمدار شیراز خواست تا همچون همیشه مقام شامخ شهدا را ارج نهاده و با حضور پررنگ خود به معاندان و بدخواهان زبون و فرومایه‌ی اسلام و ایران نشان دهند که مذهب عشق و فداکاری مرز و جغرافیا نمی‌شناسد و راه شهدا همواره پر رهرو و پر برکت خواهد بود.

یادآور می‌شود، آیین تشییع شهید بی سر، سردار والامقام محور مقاومت حاج عبدلله اسکندری روز دوشنبه، ۱۷ مردادماه مصادف با عاشورای حسینی راس ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha