توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری با نیت شهدای کربلا در زنجان
کد خبر: 4076065
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری با نیت شهدای کربلا در زنجان

رئیس گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی گفت: ۷۲ دیگ غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل و گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی عصر امروز، ۱۴ مردادماه در پیاده‌راه‌ سبزه‌میدان زنجان پخت و توزیع می‌شود.

غذای نذری

به گزارش ایکنا از زنجان، علی جعفری، رئیس گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در زنجان، صبح امروز، ۱۴ مردادماه، در جمع خبرنگان، در رابطه با پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری، اظهار کرد: همزمان با هفتم محرم امروز، ۱۴ مردادماه، ۱۰ تا ۱۱ هزار پرس غذای نذری آماده شده و در پیاده‌راه سبزه‌میدان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین پخت و توزیع غذای نذری با حضور معنوی ۷۲ شهید از شهرستان زنجان، برگزار می‌شود، افزود: قاب عکس ۷۲ شهید به نیت ۷۲ شهید کربلا در کنار ۷۲ دیگ غذای نذری، زینت‌افزای این محفل بوده و بر فضای معنوی حاکم بر آن اضافه خواهد کرد.

این مسئول در رابطه با برنامه‌های فرهنگی آیین پخت و توزیع غذای نذری، تصریح کرد: اجرای سرود، مداحی و برنامه‌های ویژه کودکان در ایستگاه فرهنگی کودک، از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی با اشاره به حضور برخی از مسئولان در آیین پخت و توزیع غذای نذری، گفت: ۴۰ هزار پرس غذای نذری نیز تا پایان ماه محرم و صفر، پخت و توزیع خواهد شد که مجموع غذای نذری در این دو ماه به ۵۰ هزار پرس می‌رسد.

جعفری از برپایی ایستگاه صلواتی خبر داد و اظهار کرد: پخت چهار هزار پرس غذای نذری همزمان با عید غدیر‌خم و ۵۰ هزار پرس در ماه رمضان، از دیگر اقدامات این مرکز خیریه در راستای ایجاد فرصت بهره‌مندی مردم از اطعام علوی و حسینی است.

وی با اشاره به اعزام ۱۴ دستگاه اتوبوس زائر اولی حرم امام رضا (ع)، اظهارکرد: این زائران که توسط مرکز نیکوکاری شناسایی می‌شوند، در مهرماه امسال به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha