پدرم آرزوی شهادتی شبیه امام حسین(ع) داشت
کد خبر: 4075745
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

پدرم آرزوی شهادتی شبیه امام حسین(ع) داشت

فرزند شهید عبدالله اسکندری با اشاره به جداشدن سر از پیکر پدرش توسط داعش در جبهه سوریه گفت: این نحوه شهادت خواست و اراده ایشان بوده که شبیه‌ترین شهادت را به امام حسین (ع) داشته باشند.

علیرضا اسکندری، فرزند شهید عبدالله اسکندریبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا اسکندری، فرزند شهید عبدالله اسکندری امروز، ۱۲ مرداد در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم تشییع پدرش در شیراز با اشاره به جداشدن سر از پیکر پدرش توسط داعش در جبهه سوریه گفت: این نحوه شهادت خواست و اراده ایشان بوده که شبیه‌ترین شهادت را به امام حسین (ع) داشته باشند.

وی تصریح کرد: خانواده شهید دو خواهش دارند اینکه استقبال از شهید و مراسم تشییع برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که کمترین زحمت را برای مردم داشته باشد.

اسکندری با بیان اینکه خانواده و شهید اسکندری راضی نیستند که مردم به زحمت مضاعف بیفتند، افزود: با شهادت ایشان به نوعی تداعی واقعه عاشورا تکرار شد و اکنون نیز دوباره یک فضایی در شهر شیراز تداعی می‌شود.

فرزند شهید اسکندری با تصریح اینکه پیکر شهید روز پنجشنبه به تهران و بعد به شیراز منتقل می‌شود، گفت: درخواست دیگر خانواده شهید این است که مراسم به نوعی باشد تا جامعه اسلامی به ویژه مردم شیراز بتوانند استفاده معنوی حداکثری را از این موضوع داشته باشند و مراسم و دفن پیکر شهید به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند استفاده معنوی ببرند.

انتهای پیام
captcha