جهادگران در مناسبت‌های مذهبی نقش‌آفرین باشند
کد خبر: 4075718
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

جهادگران در مناسبت‌های مذهبی نقش‌آفرین باشند

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش گروه‌های جهادی و شوراهای جهادی در گفتمان‌سازی و نشر اندیشه‌های ناب انقلابی و جهادی گفت: انتظار داریم گروه‌های جهادی در مسئله فرهنگی و گفتمان‌سازی توجه ویژه‌ای کنند، مخصوصاً در مناسبت‌ها و رخدادهای مذهبی می‌توان نقش‌آفرین باشند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسگزارش ایکنا از فارس، اجلاسیه عاشورایی جهادگران استان فارس در سالن امام علی (ع) سپاه فجر با حضور 400 جهادگرو عضو شوراهای جهادی نواحی  به مناسبت سالروز ابلاغ پیام 9 بندی مقام معظم رهبری به گروه های جهادی و بسیج سازندگی امروز، 12 مردادماه در شیراز برگزار شد. این اجلاسیه با هدف برگزاری کلاس‌‎های آموزشی ویژه کارگروه‌های مختلف جهت ارتقای مجامع و شوراهای جهادی نواحی برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این همایش با اشاره به نقش گروه‌های جهادی و شوراهای جهادی در گفتمان‌سازی و نشر اندیشه‌های ناب انقلابی و جهادی گفت: انتظار داریم گروه‌های جهادی در مسئله فرهنگی و گفتمان‌سازی توجه ویژه‌ای کنند، مخصوصاً در مناسبت‌ها و رخدادهای مذهبی می‌توان نقش‌آفرین باشند.

وی با اشاره به مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده ( سردارشهید اسکندری) در روز عاشورا گفت: روایت و داستان این شهید بزگوار  بسیار زیبا و دارای اندرزهای اخلاقی و معرفتی است شهید مدافع حرمی که سر از تن مبارکش جدا کردند و بعد از سال‌ها پیکر این شهید بزرگوار در شام تفحص شد و در روز عاشورای حسینی با حضور قشرهای مختلف مردمی تشییع خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: انتظار داریم گروه‌های جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین در مراسم و یادمان‌های شهید اسکندری بزرگوار نقش‌آفرینی ویژه‌ای کنند و نباید از این روایت شهید بزرگوار که در کل کشور خاص و منحص به فرد است غافل شوند.

بوعلی همچنین در بازدید از کلاس‌های آموزشی کارگروه‌های بسیج سازندگی از جمله، فنی و محرمیت‌زدایی، فرهنگی و رسانه، زنان و خانواده، آسیب‌های اجتماعی و شوراهای جهادی اظهار کرد: انتظار ما بر این است که گروه‌های جهادی تقویت شوند و امورات را به صورت تخصصی انجام دهند که هر جا در هر مکانی از کشور که لازم باشد گروه‌های جهادی متخصص بتواند اقدامات عملیاتی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha