مراسم تشییع شهید اسکندری با نگاه تکلیف‌مدار برگزار شود
کد خبر: 4075705
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

مراسم تشییع شهید اسکندری با نگاه تکلیف‌مدار برگزار شود

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه گرامیداشت شهید اسکندری تکلیف همه است، گفت: مراسم مربوط به تشییع این شهید بزرگوار باید حتماً با نگاهی تکلیف‌مدار برگزار شود، چراکه شهید متعلق به همه است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 12 مردادماه در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم شهید اسکندری با بیان اینکه گرامیداشت شهید اسکندری تکلیف همه است، گفت: مراسم مربوط به تشییع این شهید بزرگوار باید حتما با نگاهی تکلیف‌مدار برگزار شود، چراکه شهید متعلق به همه است.

وی ضمن یادآوری اینکه تشییع این شهید والامقام برای روز عاشورا برنامه‌ریزی شده است، گفت: از شهرداری انتظارست که امکانات مناسب و قوی برای این مراسم تأمین کند.

بوعلی، یکی از مشکلات همیشگی مراسم‌های ملی و بزرگ در شیراز را موضوع صوت قوی و مناسب دانست و با تأکید بر لزوم حل عاجل این موضوع، گفت: هر تعداد خودرو نیاز است سپاه تامین می‌کند و فقط برای سیستم صوت شهرداری هماهنگ کند.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلمی شهر شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه شهید اسکندری در جای جای محور مقاومت شناخته شده و یک شخصیت بین‌المللی است، افزود: تأمین صوت خیلی مهم است در مراسم چون هدایت جمعیت و حمایت معنوی با صوت امکانپذیر است.

علیرضا صحراییان، معاون تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) هم در این نشست بیان کرد: تاکید تولیت حرم این است که تمام امکانات آستان مقدس در خدمت استقبال این شهید قرار گیرد و  مراسم بی‌نظیری هم برای استقبال توسط خدام افتخاری حرم در بدو ورود پیکر سردار انجام می‌شود.

معاون تولیت آستان مقدس شاهچراغ در پایان تأکید کرد: تمام امکانات حرم مقدس احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) در خدمت این برنامه است.

انتهای پیام
captcha