فعالیت گروه جهادی علویون دانشگاه مازندران در مناطق محروم بهشهر
کد خبر: 4075549
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

فعالیت گروه جهادی علویون دانشگاه مازندران در مناطق محروم بهشهر

با هدف حمایت از اقشار و مناطق کمتر برخوردار، اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در مناطق محروم بهشهر برگزار شد.

گروه جهادی علویون دانشگاه مازندرانمحمد بابایی کیاپی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، کارهای جهادی را خط مقدم بسیج دانشجویی دانست و گفت: خودسازی شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی و تفکیک اردوهای جهادی از کار جهادی در  اهمیت والایی قرار دارد.

وی افزود: گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، با هدف حمایت از اقشار و مناطق کمتر برخوردار و هم‌چنین آشنایی دانشجویان با محرومیت‌ها و محدودیت‌ها، فعالیت خود را با حضور ۱۸ نفر از اعضای واحد دانشجویان خواهران گروه جهادی علویون، از هفتم مردادماه در روستای پجیم شهرستان بهشهر آغاز کرده است و تا روز 14 مردادماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است که افتتاحیه این اردو با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسی مستقیمان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، مهران رضایی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کارکنان دفتر نهاد مقام معظم رهبری و مسئولان واحد خواهران و برادران بسیچ دانشجویی دانشگاه مازندران برگزار شد.

انتهای پیام
captcha