گلستان میزبان پیکر ۵ شهید مدافع حرم
کد خبر: 4075173
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

گلستان میزبان پیکر ۵ شهید مدافع حرم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در خان طومان سوریه، فردا در علی آبادکتول و گرگان برگزار می‌شود.

مدافعان حرم

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان امروز، ۱۰ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: پیکر‌های مطهر  شهدای مدافعان حرم پس از انتقال به کشور در مشهد مقدس و حرم رضوی طواف داده شد و در مسیر رهسپاری به زادگاهشان، میهمان مردم شهیدپرور گلستان در علی آبادکتول است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: هویت این شهدای والامقام از استان‌های مازندران، البرز و فارس با نام‌های سردار شهید عبدالله اسکندری، سردار شهیدرحیم کابلی، شهید والامقام مصطفی تاش موسی، شهید والامقام محمدامین کریمیان و شهید والامقام عباس آسمیه از طریق تطبیق نمونه DNA تایید شد.

مهاجر ادامه داد: مراسم وداع با پیکر‌های مطهر این شهدای والامقام، فردا ساعت ۱۱صبح در پیچک محله علی آبادکتول برگزار می‌شود.

همچنین؛ پیکر پاک این شهیدان بعد از علی آبادکتول راهی گرگان می‌شود و مراسم استقبال ساعت ۱۳ همزمان با نماز ظهر و عصر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه نینوا با حضور پرشور  مردم، عزاداران سیدالشهداء(ع) و نیروهای مسلح برگزار خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام
captcha