کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سیل‌زدگان فارس
کد خبر: 4074825
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سیل‌زدگان فارس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان(ره) امام فارس با بیان اینکه با همکاری بسیج سازندگی میزان آسیب‌های وارد شده به مناطق سیل‌زده استان بررسی خواهد شد، گفت: در گام بعدی با استقرار آسیب دیدگان ارزاق چندماهه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و برخی از وسایل زندگی آن‌ها با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین خواهد شد.

بازدید مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس از مناطق سیل زدهبه گزارش ایکنا از فارس، حسین پور نورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس امروز، 9 مردادماه در بازدید از مناطق سیل‌زده از توابع آباده طشک، گفت: با توجه به تداوم بارش‌های نقطه‌ای که در شهرستان‌های استان شاهد هستیم و طبق ارزیابی‌ها و بررسی‎‌هایی که تاکنون داشتیم هنوز  آمار دقیقی از خسارات وارده به منازل اعلام و برآورد نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گروه‌های جهادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در محل حادثه حضور دارند، افزود: متاسفانه در بازدید‌های انجام شده عمده خسارت‌ها در روستا‌های صالح آباد و شهرک امام صادق بود که با همکاری نیرو‌ها آب منازل آسیب دیده تخلیه شد که متاسفانه به دلیل ورود گل و لای آسیب جدی به لوازم‌های خانگی وارد شده بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: با همکاری سارمان بسیج سازندگی استان و گروه‌های جهادی میزان دقیق آسیب‌های وارد شده بررسی خواهد شد و در حال حاضر در گام اول به آسیب دیدگان اسکان موقت و کمک‌های اولیه از جمله آذوقه و امکانات دیگر داده شده است.

پورنورعلی با بیان اینکه در گام بعدی با استقرار آسیب دیدگان ارزاق چندماهه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و برخی از وسایل زندگی آن‌ها با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین خواهد شد، ادامه داد: همچنین وسایل پاکسازی منازل از جمله کارواش در اختیار گروه‌های جهادی قرار داده شده است.

انتهای پیام
captcha