اعزام بسیجیان جامعه پزشکی البرز به کربلا
کد خبر: 4074668
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اعزام بسیجیان جامعه پزشکی البرز به کربلا

همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، 170 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان البرز برای خدمات‌رسانی به زائران کربلای معلی به عراق اعزام می‌شوند.

اعزام بسیجیان جامعه پزشکی البرز به کربلا

علی جمال‌محمدی، رئیس بسیج جامعه پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، 170 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان البرز برای خدمات‌رسانی به زائران کربلای معلی به عراق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی شامل پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، دندانپزشکان، داروسازان، دانشجویان دوره کارورزی پزشکی(اینترن) و پرستاران هستند، افزود: اعضای این تیم در موکب‌های مختلف مستقر می‌شوند و به‌صورت درمانگاهی در دو شیفت ارائه خدمات خواهند داشت.

این مسئول بیان کرد: 135 پزشک بسیجی از ۱۰ روز پیش از اربعین حسینی در موکب‌ها مستقر می‌شوند و تا پنج روز پس از پایان مراسم نیز به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

جمال‌محمدی با بیان اینکه ۳۵ نفر اعضای این تیم نیز در موکب‌های مرزهای داخلی کشور مستقر می‌شوند، گفت: خوشبختانه استقبال فراوانی از سوی بسیجیان جامعه پزشکی البرز برای حضور در این رویداد معنوی وجود دارد.

رئیس جامعه پزشکی البرز در پایان یادآور شد: سال قبل 120 نیروی بسیج جامعه پزشکی البرز با اعزام به کربلای معلی خدمات درمانی و دارویی رایگان به زائران ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha