سامانه «صدای هیئت» آغاز به کار کرد
کد خبر: 4074457
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

سامانه «صدای هیئت» آغاز به کار کرد

همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان سیدالشهدا(ع)، سامانه صدای هیئت برای اعلام نقطه نظرات و گزارش مردمی در مراسم هیئت‌ها و همچنین، حل مشکلات و معضلات اجرایی هیئت‌های سراسر کشور از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی آغاز به کار کرد.

سامانه «صدای هیئت» آغاز به کار کردبه گزارش ایکنا، ‌رسالت «صدای هیئت» رسیدگی به مشکلات هیئت‌های مذهبی و پیگیری امور جاری این تشکیلات مردم‌نهاد و همچنین، پیگیری گزارش‌های مردمی در این حوزه است. «صدای هیئت» طرحی است که از دو سال پیش توسط سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و سازمان تبلیغات اسلامی، به‌منظور دریافت نقطه نظرات مردم و هیئت‌های مذهبی راه‌اندازی شده است و اکنون در سال سوم نسخه بهینه یافته آن آغاز به کار کرده است.

این سامانه در دو بخش ویژه مسئولان هیئت و عموم مردم عزادار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و به طور خاص تمرکزش را بر روی برگزاری مراسم و آئین‌ تعزیت و تهنیت اهل ‌بیت(ع)، به ویژه ماه محرم به عنوان مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین مراسمات قرار داده است.

مسئولان و مدیران هیئت‌های مذهبی می‌توانند در کنار ارائه پیشنهادها و انتقادات خود در حوزه فعالیتشان، مشکلات و موانعی که در برگزاری برنامه‌هایشان در برابر رویشان است و پیگیری آن نیاز به یک پیگیری حقوقی و سازمانی دارد را از این طریق به گوش خدمت‌گزاران خود در سازمان هیئت برسانند تا از این مجرا مسائل به‌وجود‌آمده حل‌و‌فصل شود.

همچنین، تمام مردم و مخاطبان هیأت‌ها می‌توانند در کنار انتقال پیشنهادها و انتقادات خود در حوزه برگزاری مراسم عمومی، در صورت داشتن گزاش و یا انتقادی از برگزاری مراسمی خاص در محل خود به این سامانه مراجعه کنند تا خدمتگزارانشان در سازمان هیئت به حل آن موضوع کمک کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ارتباط با سامانه صدای هیئت می‌توانند عدد 1 را به سامانه پیامکی 10004615 ارسال کرده و یا به وبگاه اینترنتی صدای هیئت با نشانی https://sedayeheyat.ir مراجعه و نقطه نظرات، گزارش‌ها و یا مشکلات خود را در این سامانه مطرح کنند.

انتهای پیام
captcha