لیگ مناظره و سخنرانی در فارس برگزار شد
کد خبر: 4074361
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

لیگ مناظره و سخنرانی در فارس برگزار شد

لیگ مناظره و سخنرانی از سوی بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان امروز، 8 مردادماه در شیراز برگزار شد.

افتتاحیه لیگ مناظره و سخنرانی توسط بسیج دانشجویی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، لیگ مناظره و سخنرانی از سوی بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان امروز، 8 مردادماه در شیراز برگزار شد.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مراسم افتتاحیه این برنامه با بیان اینکه دانشجویان مطالبه‌گر و انقلابی، عامل تحرک و پویایی دستگاه‌های اجرایی خواهند بود، گفت: امروز پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در گرو تحرک و تحول در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی با تصریح اینکه لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی استان فارس پس از چندسال تعطیلی به دلیل شرایط کرونا و به همت قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه بسسج دانشجویی استان مجددا از سرگرفته شده است، افزود: این برنامه بزرگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه‌گر و سخنوران انقلاب اسلامی بوده که صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان خواهند رساند.

یوسفی با اشاره به اهداف قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه گفت: قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه بسیج دانشجویی استان فارس یک قرارگاه تخصصی مطالبه‌گری رسانه‌ای با هدف مطالبه‌گری و پر کردن خلأهای رسانه‌ای در مطالبه‌گری تاسیس شده و بال جریان‌سازی رسانه‌‍ای بسیج دانشجویی است.

وی از برگزاری دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی در دانشگاه‌های این استان توسط بسیج دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: دوره فعلی نخستین دوره بعد از بهبود نسبی و پایداری شرایط کرونا بوده و دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی با هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌های این استان به زودی و با شرکت بیشتر دانشجویان و رونق هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: برگزیدگان این لیگ ضمن معرفی به دوره‌های کشوری در کارگروه‌های تخصصی مطالبه‌گری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha