تلاش‌های دولت برای بهبود معیشت مردم قابل ملموس خواهد بود
کد خبر: 4074090
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
سیدمحمد حسینی:

تلاش‌های دولت برای بهبود معیشت مردم قابل ملموس خواهد بود

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه گشایش‌هایی دارد انجام می‌شود که نتایج آن برای مردم ملموس خواهد بود، گفت: در یک مرحله‌ای هستیم که مشکلات معیشتی وجود دارد اما به گونه‌ای کار می‌شود که در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت بتوانیم شرایط اقتصادی بهتری در کشور شاهد باشیم.

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از فارس، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز، ۶ مردادماه در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و 3000 شهید قشقایی کشور که در حرم مطهر ‌‌شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت:  پنج مرداد، سالگرد عملیات مرصاد با فرماندهی سپهبد شهید صیاد شیرازی یکی از فرزندان برومند ایل قشقایی بود.

 وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در نهایت به دست منافقین ترور شد، همین منافقینی که امروز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها از آنان حمایت می‌کنند و مدعی دفاع از حقوق بشر هم هستند و سخن از آزادی و انسان دوستی می‌زنند ولی این منافقین هزاران نفر را ترور کردند و  ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با یادآوری اینکه در تاریخ معاصر می‌بینیم که ایل قشقایی همواره مدافع حق و ظلم ستیز بودند، اظهار کرد: در دوره‌های مختلف همواره ایل قشقایی پای کار بودند و اگر بیگانگان و اجانب می‌خواستند به کشور تعرض کنند، سردارانی از این ایل بودند که مقاومت می‌کردند؛ شخصیت‌هایی مانند اسماعیل خان قشقایی که هم  در دوران مشروطه و هم در جنگ جهانی اول مبارزه کرده است.

وی با تصریح اینکه شهدای ایل قشقایی هر کدام ستاره درخشانی بودند که باعث عزت و سربلندی ما شدند، اضافه کرد: اگر امروز دنیا ناچار به اعتراف در مقابل عظمت ملت ایران است و سخن از این که گزینه نظامی روی میز است، نمی‌زنند به خاطر این رشادت‌ها، شهامت‌ها و روحیه شهادت‌طلبی است که در فرزندان ما وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه افتخار این دولت مردمی، عدالت‌محور و تحول‌گرا این است که با شهدا پیوند بسته است، افزود: بر این باور هستیم که هر چه خدمت کنیم، کم است؛ باید همه توان را بگذاریم که کشور آباد و پیشرفته باشد. این پیام خون شهدا است که اگر آن زمان در خط مقدم از  کشور دفاع می‌کردند، امروز باید دست در دست هم دهیم و کشور را آباد کنیم.

وی با یادآوری اینکه در صنعت، کشاورزی، سیاست‌های خارجی و تجارت اقدامات خوبی آغاز شده و ریل‌گذاری عوض شده است، گفت: هفته گذشته که بایدن در منطقه حضور پیدا کرد تبلیغاتی راه انداختند که این‌ها می‌خواهند وحدتی بین کشورها علیه ایران ایجاد کنند اما در نهایت با دست خالی برگشت و بلافاصله رئیس جمهور ترکیه و روسیه در ایران جمع شدند و پوتین اعلام کرد که حاضر هستیم تا چهل میلیارد دلار در حوزه‌های مختلف در ایران سرمایه‌گذاری کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با ذکر این نکته که گشایش‌هایی دارد انجام می‌شود که نتایج آن برای مردم ملموس خواهد بود، اظهار کرد: در یک مرحله‌ای هستیم که مشکلات معیشتی وجود دارد اما به گونه‌ای کار می‌شود که در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت بتوانیم شرایط اقتصادی بهتری در کشور شاهد باشیم.

وی  در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند وظیفه تک تک شما است که نگذارید مردم ناامید شوند، گفت: امیدواریم این روحیه انقلابی و جهادی در همه سطوح و رده‌های کشور وجود داشته باشد تا شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام
captcha