شهدا بزرگترین واقفان جامعه هستند
کد خبر: 4073701
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

شهدا بزرگترین واقفان جامعه هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: شهدا بزرگترین واقفان هستند چراکه از جان خود گذشتند و برای پاسداشت خاک وطن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان امروز، پنجم مردادماه در سفر به شهرستان سقز و دیدار با خانواده شهدای روستاهای توابع شهرستان سقز اظهار کرد: شهدا بزرگترین واقفان هستندچراکه از جان خود گذشتند و برای پاسداشت خاک وطن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

وی شهید را نماد از جان گذشتگی دانست و افزود: اکثر انسان‌ها به فکر منیت و مسائل شخصی هستند اما شهدا کسانی هستند که با حذف این منیت و دغدغه به سعادت رسیدن تمام جامعه را داشته و در راه این آرمان، جان خود را برای آرامش جامعه فدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: هرجا که به فرهنگ ایثار و شهادت طلبی توجه کردیم نصرت الهی نصیب مؤمنان شد که نمونه عینی آن را در دوران دفاع مقدس و بین شهدای مدافع حرم مشاهده کردیم.

وی در پایان یادآور شد: هر زمانی که به مؤلفه‌های ارزشی، مکتبی، دینی و انقلابی خود تکیه کردیم و پیرو ولایت بودیم توفیقاتی به دست آوردیم اما در مقابل هرجایی که سستی و تنبلی کردیم دچار مشکلات بسیاری شدیم.

انتهای پیام
captcha