برخورد قاطع دستگاه قضا و نیروی‌ انتظامی با باندهای مواد مخدر
کد خبر: 4073587
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

برخورد قاطع دستگاه قضا و نیروی‌ انتظامی با باندهای مواد مخدر

رئیس کل دادگستری کرمان بیان کرد: پیام عملیات بزرگ و افتخار آفرین شب گذشته برای باندهای مواد مخدر در شرق کشور این است که آن‌ها تحت رصد نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی استان هستند و اگر بخواهند کوچکترین اقدامی انجام دهند با برخورد قاطع نیروی‌انتظامی و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، ۴ مردادماه در حاشیه بازدید از کشفیات و دستاوردهای عملیات شب گذشته ماموران نیروی‌ انتظامی استان کرمان که با همراهی استاندار کرمان انجام شد، بیان کرد: از نیروی جان برکف نیروی انتظامی که همیشه پیگیر مسائل مربوط به تأمین امنیت مردم و مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر و اشرار هستند و آن‌ را رصد می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی گفت: توفیق خوبی حاصل شد و نیروهای ناجا موفق شدند یک باند بزرگ را در استان کرمان متلاشی کنند و ۶ نفر از اشراری که جزو اشرار بین‌المللی بودند را به هلاکت رساندند. همچنین مقدار زیادی مواد مخدر و سلاح و مهمات اشرار کشف شده که جای تقدیر دارد.

عالی‌ترین مقام قضایی در استان کرمان افزود: در شرق کشور و در استان کرمان اشرافیت اطلاعاتی لازم بر گروه‌ها و معاندینی که در بحث مواد مخدر فعالیت دارند وجود دارد. همچنین هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، نیروی‌انتظامی و نیروهای عمل کننده در مبارزه بی‌امان با باندهای مواد مخدر وجود دارد و این هماهنگی‌ها سبب می‌شود توفیقات خوبی حاصل شود.

وی تصریح کرد: پیام عملیات بزرگ و افتخار آفرین شب گذشته برای باندهای مواد مخدر در استان کرمان، شرق کشور و استان‌های همجوار این است که آن‌ها تحت رصد نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی استان هستند و اگر بخواهند کوچکترین اقدامی انجام دهند با برخورد قاطع نیروهای‌انتظامی و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام حمیدی افزود: امیدواریم این اتفاق درس عبرتی باشد برای اشرار و قاچاقچیانی که می‌خواهند امنیت جامعه و امنیت مردم را با اخلال روبه‌رو کنند زیرا برای تأمین امنیت مردم با آن‌ها قاطعانه برخورد خواهد شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از نیروهای ناجا که در شرایط سخت به دنبال امنیت مردم هستند، گفت: در درگیری شب گذشته در حالی که مردم در حال استراحت بودند نیروی‌های ناجا با اشرار مسلح درگیر و یک شهید تقدیم کردند.

وی افزود: اشراری که در این درگیری کشته شدند باندهای شرارتی بودند که در استان‌های شرقی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان بارها درگیری ایجاد کرده و نیروهایی را به شهادت رسانده بودند.

فداکار با بیان اینکه در این عملیات موفقیت‌آمیز، امکانات، تجهیزات و بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر ضبط شد، گفت: امیدواریم نیروهای ناجا همین گونه پیش‌روند و مردم نیز قدردان زحمات نیروهای ناجا باشند.

استاندار کرمان با تسلیت شهادت شهید علی برزگرپور، گفت: نیروهای ناجا به خوبی از عهده وظایف سخت خود بر می‌آیند و امیدواریم خداوند به آن‌ها توفیق عنایت کند.

انتهای پیام
captcha