«گام دومی‌های جهاد تبیین» در شیراز گردهم می‌آیند
کد خبر: 4073565
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

«گام دومی‌های جهاد تبیین» در شیراز گردهم می‌آیند

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، از برگزاری سومین همایش نخبگانی «گام دومی‌های جهاد تبیین» در این کلان‌شهر خبر داد.

سومین همایش نخبگانی «گام دومی‌های جهاد تبیین»، شیراز به گزارش ایکنا از فارس، صادق زارع مهذبیه، معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز امروز، 4 مردادماه در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین همایش نخبگانی «گام دومی‌های جهاد تبیین» در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این همایش روز چهارشنبه، پنجم مردادماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان فارس سخنرانی خواهند کرد، ادامه داد: تاکنون دو همایش در قالب پیش همایش برای آماده‌سازی و اجرا در خردادماه و تیرماه سال جاری برگزار شده است.

دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی «گام دومی‌های جهاد تبیین» اظهار کرد: در این همایش افراد تاثیرگذار، فعالان رسانه‌ای و سیاسی  و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

زارع مهذبیه ادامه داد: این همایش بزرگترین رویداد روشنگری در جنوب کشور است و تمام از مدعوین در این همایش که از صاحب نفوذترین افراد در سطح جامعه هستند خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی کنند.

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی  استفاده از تجربیات و  نظرات  افراد فعال و نخبه در عرصه جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: همچنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه اصلی‌ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان‌سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیرگذار در سطح جامعه است.

انتهای پیام
captcha