زنگ خطر موج هفتم کرونا در لرستان
کد خبر: 4073345
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

زنگ خطر موج هفتم کرونا در لرستان

با افزایش ناگهانی مراجعان و بستری ها در لرستان زنگ خطر موج هفتم در لرستان به صدا درآمد.

زنگ خطر موج هفتم کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با افزایش ناگهانی مراجعان و بستری‌ها در لرستان زنگ خطر موج هفتم در لرستان به صدا درآمد.

در شبانه‌روز گذشته ۲۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان شناسایی شده و تاکنون دو هزار و ۸۵۳ نفر در لرستان بر اثر بیماری کووید ۱۹ فوت کرده‌اند.

همچنین تاکنون ۲۲۰ هزار و ۳۶۷ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و ۱۸۶ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

در حال حاضر خرم‌آباد و سلسله در وضعیت قرمز کرونایی، کوهدشت نارنجی و بروجرد، دورود، الیگودرز، پلدختر، ازنا، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که تغییر رنگ‌بندی‌ها نشان میدهد لرستان در حوزه کرونا در یک مخاطره دیگر قرار گرفته است.

به گفته بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، آمار بالای مبتلایان جدید به بیماری کرونا لزوم تکمیل واکسیناسیون را چند برابر کرده است.

وی افزود: از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان تاکنون ۱۰ درصد نوبت اول، ۲۰ درصد نوبت دوم و ۶۷ درصد نوبت سوم واکسن کووید ۱۹ را تزریق نکرده‌اند.

دلفان از مردم خواست جهت جلوگیری از عواقب این بیماری ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای تکمیل واکسیناسیون به مراکز در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha