چهار مرکز واکسیناسیون قم در نوبت عصر فعال می‌شود
کد خبر: 4072773
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

چهار مرکز واکسیناسیون قم در نوبت عصر فعال می‌شود

رییس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: به‌منظور تسهیل در دسترسی عمومی به مراکز واکسیناسیون، چهار مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر قم در نوبت عصر فعال می‌شود.

چهار مرکز واکسیناسیون قم در نوبت عصر فعال می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، بهاره زارع، رییس مرکز بهداشت شهرستان قم امروز اول مردادماه، در جمع خبرنگاران گفت: به‌منظور تسهیل در دسترسی عمومی به مراکز واکسیناسیون، چهار مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر قم در نوبت عصر فعال می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل سابقه واکسیناسیون کرونا و تزریق نوبت یادآور، افزود: در حال حاضر واکسیناسیون در ۴۲ مرکز، ۹۲ پایگاه سلامت و ۶۰ خانه بهداشت در سطح شهر و روستا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همه این مراکز و پایگاه‌ها در ساعات اداری مشغول ارائه خدمات واکسیناسیون هستند که برای افزایش دسترسی، چهار مرکز امام خمینی(ره) در بلوار کریمی، امام رضا(ع) در پردیسان، شهدا در خیابان انقلاب و الزهرا(س) در نیروگاه در نوبت عصر نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ از اول مرداد به مدت ۲ هفته فعال و به تزریق واکسن خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در بلوار کارگر همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۴ فعال می‌باشد و در صورت استقبال عمومی از این چهار مرکز فعال شده، زمان ارائه خدمات در ساعات عصر این مراکز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام
captcha